söndag 2 maj 2010

Näsan över vattenytan

Jo då, näsan är över vattenytan även om hela familjen fått kämpa ordentligt. Vårens baciller har inte varit nådiga i år vilket gjort att jag halkat efter en hel del med beställningar. Nu verkar det dock som immunförsvaret återhämtat sig och jag jobbar på så fort jag kan. Nu i nästa vecka hoppas jag att få iväg en hel del till er som väntar där ute. Tusen tack för ert tålamod!

Som en positiv avslutning kan jag säga att jag fått in massor av nya tyger och mer är på gång. Allt i trikå än så länge. Moln, kaniner, djungel, ugglor, husvagnsemester, apor och lejon, stjärnor, enfärgat, mönstrat, ja MASSOR! Tvättmaskinen har gått varm hela helgen. I mina sypauser så kommer jag, kameran och solen att hjälpas åt och föreviga tygerna för att sedan kunna lägga upp dom här i mina tyggalleri.


Vändbar och färgglad vårmössa :)

Inga kommentarer: