tisdag 29 september 2009

P&T Vibe Street Racing

Ytterligare ett vindskydd har lämnat västra Värmland. Den här gången var destinationen Örebro och jag blir inte förvånad om resan dit gick extra fort för visst ger färgerna ett intryck av lite "street racing"-stuk? Personligen så tycker jag att det blev riktigt snyggt och med tanke på att vindskyddet skall få äran att komplettera en Vibe Graffiti i svart och rött så måste det ju bli bra. Väntar spänt på en livebild från beställaren :)

Om mönster, material mm är inte så mycket att säga utan jag hänvisar till tidigare inlägg om vindskydd.

3 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Du er jammen flink. Capsene dine er utrolig fine. Veldig tøffe: )

Fia sa...

Ett helt underbart vindskyd!! Jag får hem min Sport på fredag och känenr absolut att jag måste ha ett vindskydd till. Vad tar du för att sy ett?
Jag är inte den duktigaste, även om jag först hade tänkt att prova, men dina är ju urläckra! Älskar det röda & svarta :)!

Det kommer användas mkt i vinter när bebisen kommer och dottern sitter i syskonsitsen fram.
Blir det bra även sen när man bara har huvudsitsen, eller blir det mkt stort då? Nästa höst kommer den ju nämligen användas med syskonsitsen bak...

Ha en fortsatt bra kväll!
//Fia

Villa Nystuga sa...

Fia:
Kul att du gillar vindskydden! Just det röda och svarta är faktiskt en av mina favoriter också. Har även ett riktigt grönt fleecetyg hemma som jag tror skulle bli grymt med svart, men vet inte hur många som vågar prova det. Det finns ju gröna P&T så jag får väl hoppas att någon med en sådan vågar vara testkanin ;)

Det går alldeles utmärkt att använda vindskyddet enbart till huvudsitsen. Så hade vi i våras innan vår andra dotter föddes.

Just nu är vår dator inne på lagning så jag kan inte läsa mina skrotdesign-mail, men skicka gärna ett dit så återkommer jag så snart datorn är på benen igen :)