fredag 11 september 2009

Vindskydd P&T Vibe

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, kul att få sy vindskydd igen :) Den här gången blev det till en P&T Vibe. Tack B för bilden på din vagn med vindskyddet på!

Mönster:
Ursprungsmönster från Lilla Mimsan med lite modifieringar enligt eget tycke och smak lite här och var.

Material:
Bävernylon, reflex och fleece från lokal sybutik.

+++:
Vindskyddet till Vibe är kul att sy och går relativt snabbt eftersom det inte är några tryckknappar inblandade. Det här vindskyddet blev enkelt och stilrent i sitt helsvarta utförande.

---:
Inget minus den här gången :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt!

Jag behöver också sy ett vindskydd och köper gärna mönstret av dig.

MVH
Jennie
anderssonjennie@yahoo.com

Villa Nystuga sa...

Jättekul att du gillar vindskyddet :)

Ni är några stycken som kontaktat mig angående mönstret, så jag tänkte lägga ut det här på bloggen. Självklart för både Sport, Dash och Vibe! Ska även försöka komma åt en kompis E3 för att även fixa ett mönster till den :)

Anonym sa...

Du känner inte för att sy ett vindskydd till min sport syskonvagn, eller kanske två.. ja så att både storasyster och lillebror har varsitt. Ett till standardsitsen alltså och ett till syskonsitsen. Maila mig gärna om du kan

Mvh,
Diana
diana.sjoeberg@gmail.com

Linda; lindafors1983@hotmail.com sa...

Oj vad fin! Vad kostar det att beställa en sådan av dig, till en sport?

Villa Nystuga sa...

Diana och Linda:
You've got mail :)

Anonym sa...

Hejsan!

Såg att du tänkte lägga ut mönster till vindskyddet på bloggen men hittar det inte :( Vad vill du ha för ett mönster?? Mvh Veronika
veronikaferden@hotmail.com