fredag 29 augusti 2008

Nä, men... Till mig????

För varje inlägg jag gör är det alltid lika spännande att se om andra kommer att kommentera eller inte. Jag vet själv att jag inte kommenterar varje gång även om jag borde göra det *skärpning* Hur som helst...

Den senaste kommentaren jag fick var inte en "vanlig" kommentar utan jag har blivit nominerad! Tusen tack Tokigt å Likt!!! Det är väldigt roligt att se att ni uppskattar min blogg. Det här kommer jag leva länge på :)


Här är reglerna:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated

Som nämts så är det jättekul att få nomineringen, men nu måste jag ju gallra bland alla er som jag kikar in hos varje dag. Inte riktigt lika kul, men håll i hatten för här kommer mina favoriter just nu. Några av er har redan blivit nominerade så nu kan ni ju sträcka extra mycket på er. Kanske köpa lite mer tyg som belöning ;)

Blomma åker vagn

Naima's design

Retro Elephant

Att sy en Gecko

Beas barnslikheter

Florin pysslar

Linnzan

8 kommentarer:

Beas sa...

Men åhhh...tack....så go du är.

En varm kram till dig!

Bea

Gekko sa...

Åh vad kul! Tack!!!
:-)

linnzan sa...

Vad glad jag blir!!!!! Tack så hemskt mycket.

sygryn sa...

Grattis till nomineringen! Vilken fin blogg du har, gillar dina omlottklänningar!/Malin

florin design sa...

Åh, tack!!!!

Å väldigt roligt att hitta in till din fina blogg, hit kommer jag absolut kika in ofta!

Naíma´s sa...

Tack snälla:) Jag blir så glad så glad så glad......Trevlig helg

linnzan sa...

Jag har nominerat dig tillbaka. Hade inte läst din blogg innan, men jag gillar den verkligen och kommer definitivt att fortsätta läsa den.

Anna-Snoddas sa...

Hejsan! Jag har lagt till dig på min blogglista, hoppas att det är okej?!