fredag 22 augusti 2008

Länklistan uppdateras ej

Är det någon som har tips på hur jag ska få länklistan längst ner till höger med alla era sybloggar att fungera korrekt?

Som det är nu så uppdateras den när jag lägger in ett nytt inlägg själv, vilket kanske inte är riktigt andemeningen med det hela utan tanken är ju att den ska uppdateras allt eftersom NI lägger upp nya inlägg, men icke! Det kan tex stå att LinSar har uppdaterat sin blogg för 2 timmar sedan och Knodd och Fjant för 3 dagar sedan. I själva verket är det 2 dagar sedan LinSar gjorde ett nytt inlägg och 30 minuter sedan Knodd och Fjant visade upp ett nytt alster. Av någon anledning så slår det inte igenom förrän jag uppdaterar min egen blogg...

Rörigt? Japp, och väldigt irriterande, så om ni andra upplever samma sak och har tips på hur man ska lösa det hela.... Ja, då har ni fixat min helg :)

3 kommentarer:

prickig design sa...

Hej!Jag får inte heller min lista att updatera sig även om jag trycker på just "uppdatera". Om du får svar får du gärna vidarebefodra det! Hoppas du/jag får svar.=0)

LinSar sa...

Hur din fungerar har jag ingen aning om men jag använder google reader och har lagt upp det som sidellement på datorn.Då ser jag direkt vilka som lagt upp nytt när jag går in på den.Hoppas det fixar sej

Anonym sa...

hej! jag har tyvärr inget svar på ditt dilemma utan undrar bara ifall du har fått mitt mail? verkar som de försvinner ibland :-(
goafton från tyskland :-)