torsdag 11 september 2008

Sammanställning - Hur syr ni egentligen???

Utmaningen "Hur syr ni egentligen???" som jag drog igång för ett par dagar sedan, har fått jättebra respons av er där ute i syvärlden. Riktigt kul!

Min dotter och jag! har efterfrågat en sammanställning på utmaningen vilket är en jättebra idé. Här nedan kan ni se de bloggar som jag hittat och som har antagit utmaningen "Hur syr ni egentligen???". Om jag missat någon så hojtar ni bara till så fixar jag det. Kika gärna in snart igen då jag uppdaterar sammanställningen så ofta som jag hinner med.

9/9
SKROTdesign
kokelikox
Beas barnslikheter

10/9
fante
Lotta
min dotter och jag!
Ett Tu Tre

12/9
Mimmi

13/9
Knodd och Fjant
Nea Nobelle
Uplandsgården

14/9
GOBLIgobli

16/9
Lyckopinglans lekstuga
Nina syr
Tisa
Underbarn
LilleGo

18/9
Jejja_79
Ildana design

6 kommentarer:

Familjen skogstokig sa...

Nu finns även mitt rum i bloggosfären! :-)

Nobelle sa...

Nu har jag lagt upp mitt rum med!

Mimmi sa...

Tanken med att sammanställa hade jag också. När jag skulle "hämta" din länk upptäckte jag din sammanställning. Jag gör en sammaställning jag också, hoppas det är OK.

Lyckopinglan sa...

Vill oxå vara med :-)

Anonym sa...

Jag har sett att Upplandsgården, nina syr och Tisa också har lagt upp sina syhörnor/syrum.

Annette sa...

Åh! vilken kul utmaning! Tyvärr har jag själv ingen syhörna ännu, bor i lägenhet med för få rum för ett eget arbetsrum/hörna, men i december flyttar vi till hus där tvättstugan är 25 kvm. Gissa vem som tänker sno en hörna där inne :-?
Jättekul att du gjort en sammanställning, har varit runt överallt, kul!