onsdag 24 september 2008

Efterlysning

Det har varit lugnt på syfronten ett tag för min del. I all fall för den praktiska att-sätta-sig-ner-och-sy-delen. Däremot så är det full rulle på mina tilltänkta alster :)

Är det någon som vet vart jag kan få tag på ett flanell- eller trikåtyg med tassar på? Jag ska fodra en brun teddyoverall med övervikbara händer och fötter och skulle så gärna vilja göra detta med just tassar. Har sökt med ljus och lykta men utan resultat....

Angående mitt syrum så ligger det på is. Anledning? Min man alias snickare/målare/elektriker har legat i influensa den senaste veckan, men snart så! Innan han blev risig så fixade han ett vikbart bord samt mätte upp för hyllsystemet på väggen. Det kommer att bli bra det här :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! jag har för mej att jag sett ett tass-tyg på våran lilla tygbod här i stan (ljungby), har för mej det va i velour. jag kan kolla om du vill, är lite osäker men kikar gärna in där :)