måndag 14 juli 2008

Jag har blivit utmanad...

... av HugOlle

Först reglerna:
  • Svara på alla frågor.
  • Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

  1. Laga middag till min syster m familj som kommer på besök
  2. Passa A och V medan min syster springer på sta'n
  3. Tvätta
  4. Måla fönster
  5. Läsa instruktionen till min lånade Hobbylock

Vad gjorde du för 10 år sedan?

10 år sedan??? Oj, då. Hmmm, jo då var jag 19 år och hade precis slutat gymnasiet. Väntade spänt på beskedet från VHS om vilken högskola det skulle bli till hösten. Sommarjobbade som linjemontör på Fortum och "jagade" åskskador. Drömde om ett jobb inom elsäkerhetsbranchen.

Ställen du bott på?

Få se nu... Jo jag har väl flyttat några gånger i alla fall.

  1. Mitt föräldrahem fram till 1995
  2. 1995 - 1998 i Arvika där jag gick gymnasiet
  3. 1998-2006 i Göteborg där jag gick på högskola och sedan arbetade
  4. 2006 - nutid är jag åter tillbaks i mitt föräldrahem men nu med man, barn och hund

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  1. Säkra framtiden för nära och kära (lite "miss universum"-varning över det hela, men det är sant)
  2. Köpa vårt drömhus på landet
  3. Sluta på mitt nuvarande jobb och arbeta med vad jag vill och när jag känner för det
  4. Köpa båt till min man så det blir slut på det tjatet
  5. Köpa massor av tid så jag hinner med alla projekt som jag påbörjar

Den här utmaningen har jag skickat vidare till: LinSar, Knodd och Fjant, Blomma åker vagn och GoSi

1 kommentar:

HugOlle sa...

He he köpa båt till min man så det blir slut på det tjatet... den va bra. Om man e biljonär kan man ju köpa en Yacht när man ändå håller på. Kul att du antog utmaningen o kul att läsa dina svar.