torsdag 21 oktober 2010

Efterlysning

Tack snälla ni för kommentarerna på mitt förra inlägg. Det värmer att få sådana ord. Det värmer även att se hur många som är inne på SKROTdesign, trots att jag inte varit aktiv på så länge.

Jag har skickat meddelande till de personer som har haft pågående beställningar hos mig och det känns bedrövlig. Inte att skicka meddelandet, men att inte kunna genomföra beställningarna trots att jag lovat det. Man är inte mer än människa, men det är riktigt dålig stil från min sida att inte vara ärlig från början. Det svåraste är nog att vara ärlig mot sig själv...

En av mina beställare når jag dock inte. Mailet är spårlöst borta så jag gör en efterlysning här och hoppas på att hon kikar in.

Dig som jag köpte skyldockor av i somras, kan du skicka ett nytt mail till skrotdesign@telia.com?

Inga kommentarer: