tisdag 22 mars 2011

Värmande hjärta till England

För ett par veckor sedan gjorde SKROTdesign sin första leverans till England. Tjejen hade kikat in på min blogg och fastnat för mina Värmade hjärtan. Riktigt kul! Dessutom extra kul att hon ville testa något som jag är helt ensam om att sy. Vanliga vetevärmare har jag sett på marknaden och även de med kardborre, men ingen med resårband. Värmande hjärtan är perfekt för personer med värk, stela leder och för gravida kvinnor. Värmen i sig gör att musklerna slappnar av, men det är i kombination med resår och kardborre som produkten kommer till sin rätt. I och med att man kan spänna åt så får man stöd samtidigt som bältet ej glider ner. Självklart så kan man även använde Värmande hjärtan att kyla med :)

"I have tried the wheat heater today, it was fabulous,
it kept my back so warm and I colud hardly feel the
pain, it made the muscles relax."

1 kommentar:

Ragnarok sa...

Jag älskar design är det väldigt snygg