lördag 28 juni 2008

Vågar jag detta???

Ja, det är frågan. Vågar jag detta? Vågar jag starta en syblogg på nybörjarnivå? Efter att ha inspirerats av alla otroligt duktiga sömmerskor, ja för det är verkligen vad ni är, så har jag nu tagit mig mod att blogga lite om vad jag knåpar ihop.

Jag befinner mig i startgroparna och har hittills bara sytt en klänning, en sjalett och en filt. Tankarna och idéerna däremot verkar det inte finnas någon hejd på. Det var ju bara det här med att få tiden att räcka till. Lilla A har nu blivit stora A och närmar sig sin 1-årsdag så även om tiden finns ibland så är väl A:s vilja att hjälpa mamma lite väl stor :)

Vi får se vart det här hobbyprojektet bär vägen. Förhoppningsvis så kommer jag också att få lite rutin på det hela. Träning ger färdighet!

9 kommentarer:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Välmommen till bloggvärlden. Ska bli spännande att se lite bilder sedan ;-) /Karolina

gosi sa...

Kul med lite nya bloggare! Kommer kika in här framöver och titta på dina fina grejer!

Anonym sa...

lycka till :) jag är oxå ganska ny både med att sy och att blogga men det lossnar ganska fort :) kommer kika in framöver :)

Nobelle sa...

Självklart vågar du! Vi har alla varit nybörjare, och man lär sig mycket genom andras mästerverk och missar! Ska bli roligt att se vad du skapar :)!

Anonym sa...

Ja, det är klart att det är ok! Välkommen =) Säger som de andra, ska bli kul att se lite bilder sen.

HugOlle sa...

Det är klart du vågar. Är själv ganska färsk på det hela. Men gillar man det så blir man till slut bra på det! Va kul att du har min blogg som inspiration. Blir ärad. :-D Ska bli kul att se dina skapelser framöver...

ellan sa...

Visst vågar du! vad kul med fler "nybörjare" i bloggens underbara värld! Det ska bli att få följa dig, kommer att länka dig på min sida.
Välkommen! och glad sommar!

Linda sa...

Klart det är ok :-) Bara roligt ju. Ska bli intressant att se vad du skapar

Unknown sa...

vi är flera gröngölingar kan jag lova;)
//erika